POLITYKA PRYWATNOŚCI

serwisu internetowego www.smwogrodzenia.pl

obowiązuje od 01.05.2021

(integralną częścią „Polityki Prywatność” jest „Regulamin serwisu internetowego www.smwogrodzenia.pl„)

 

§1

Informacje dotyczące ochrony danych osobowych

W Alugrip Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  bierzemy pod uwagę zaufanie, jakim obdarzają nas osoby, których dane zbieramy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że mamy obowiązek  je chronić, chroniąc prywatność osób, które dane te nam przekazują. Dlatego też dokładamy wszelkich starań by dbać o bezpieczeństwo danych osobowych Użytkowników serwisu internetowego www.smwogrodzenia.pl.

Niniejszy dokument, Polityka prywatności określa sposoby i cele gromadzenia danych osobowych osób przekazujących nam swoje dane oraz ich zasady przetwarzania, a nadto prawa oraz obowiązki Użytkowników i Administratora.

§ 2

Wskazanie administratora danych osobowych

Alugrip Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielanach przy ul. Kęckiej 45, posiadająca NIP: 549-244-32-13 i nr REGON 363514344 , zwana dalej Administratorem.

 

§ 3

Sposoby i rodzaje danych zbieranych przez Administratora

Administrator pozyskuje dane osobowe od Użytkowników strony internetowej www.smwogrodzenia.pl. Podstawowym sposobem pozyskiwania danych osobowych jest dobrowolne wypełnienie Formularza Rejestracyjnego podczas zakładania Konta Użytkownika lub dokonywania zamówienia produktów. Administrator pozyskuje w ten sposób imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail Użytkownika. Dane są przechowywane przez Administratora w formacie, umożliwiającym na ich przeniesienie.

Podczas składania zamówienia, przekazywane są Administratorowi także dane rozliczeniowe (np. dane do faktury VAT) oraz dane zawierające adres dostawy, jeżeli którekolwiek z nich są inne niż dane podane przy rejestracji Konta Użytkownika.

§ 4

Jak się z nami skontaktować?

Możesz skorzystać z poniższych metod kontaktu z Administratorem Twoich danych:

  • adres e-mail: rodo@smwogrodzenia.pl
  • adres korespondencyjny: RODO Alugrip Sp. z o.o. ul. Kęcka 45, 32-651 Bielany
  • formularz kontaktowy na stronie smwogrodzenia.pl,
  • osobiście, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 16:00.

 § 5

Jak pozyskujemy dane osobowe?

Otrzymujemy je od Użytkowników podczas dobrowolnie wypełnianego Formularza Rejestracyjnego na stronie www.smwogrodzenia.pl dostępnego podczas składania zamówień i/lub rejestracji Konta Użytkownika. Otrzymujemy dane Użytkowników również gdy zapisują się do naszego Newslettera.

§ 6

W jakich celach i przez jaki okres przetwarzamy dane osobowe?

  • realizacja zamówienia: w celu świadczenia usługi, czyli realizacji zamówienia zgodnie z Regulaminem, podstawą prawną przetwarzania jest wykonanie umowy zawartej drogą elektroniczną. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i stanowi wymóg umowny oraz jest niezbędne do wykonania umowy. Umowa polega na wykonaniu i sprzedaży zamówionych przez Ciebie produktów. Oznacza to, że bez zgody na przetwarzanie danych nie będziemy w stanie wykonać złożonego zamówienia.
    Dane będą przechowywane w tym celu przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, chyba że Użytkownik usunie je logując się do Swojego konta dostępnego pod adresem smwogrodzenia.pl, co może zrobić dobrowolnie w każdej chwili. W wyjątkowych sytuacjach, dane mogą być przechowywane na czas wyjaśnienia sporu, na potrzeby zabezpieczenia dochodzenia roszczeń, lub obrony przed roszczeniami.
  • portale społecznościowe: Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych:
    • Facebook,
    • YouTube,
    • Instagram,
    • LinkedIn.

Dane przetwarzane są w zakresie niezbędnym do prowadzenia profilu społecznościowego Administratora, promowaniu produktów, komunikacji z Użytkownikami oraz informowaniu o usługach i wydarzeniach organizowanych przed Administratora. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z marką.

  • działalność marketingowa Administratora: Administrator przetwarza dane osobowe dla celów marketingowych oraz komunikacyjnych, takich jak:
    • reklama kontekstowa: Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników reklam dopasowanych do treści stron, na których są one umieszczane. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się wówczas w związku z realizacją uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) co stanowi podstawę prawną omawianych działań.
    • reklama behawioralna: Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy, która jest dopasowana do indywidualnych preferencji Użytkownika. Przetwarzanie danych osobowych obejmuje wówczas profilowanie Użytkowników przy wykorzystaniu plików cookies lub innych, podobnych technologii. Przetwarzanie zebranych w ten sposób danych, odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora i tylko pod warunkiem, że Użytkownik wyraził zgodę na wykorzystanie plików cookies. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na promowaniu własnej marki, budowaniu i utrzymywaniu relacji z Użytkownikami oraz zwiększanie jakości komunikacji z rynkiem.
    • marketing bezpośredni: Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych za pośrednictwem e-mail (newsletter), oraz innych środków komunikacji elektronicznej, dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane dla celu wysyłania takich informacji.

Podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na wysyłce informacji marketingowych w granicach udzielonej przez Użytkownika zgody. Dane będą przechowywane w tym celu przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, chyba że Użytkownik sprzeciwi się otrzymywaniu informacji marketingowych.

  • badania statystyczne i analityczne: podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w serwisach internetowych Administratora, celem doskonalenia jego funkcjonalności.
  • ewentualne ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrona przed roszczeniami: podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.

§ 7

Technologie wykorzystywane przez Administratora do gromadzenia i przetwarzania danych osobowych

  • pliki cookies (ciasteczka): pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane w pamięci urządzenia końcowego Użytkownika. Są one używane przez Administratora do rozpoznania urządzenia Użytkownika przy ponownym wejściu na stronę smwogrodzenia.pl. Plik cookies z reguły zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, określony czas jego istnienia, oraz wygenerowany unikalny kod, właściwy dla każdego Użytkownika.

Alugrip Sp. z o.o. używa plików typu cookies do rozpoznawania i zapamiętania informacji o Użytkownikach. Pozwala to Administratorowi rozpoznawać użytkowników i dostosowywać zachowanie jego serwisów pod indywidualne potrzeby i preferencje, przez co jakość świadczonych przez Administratora usług jest znacznie większa.

Plików cookies Administrator używa w celach:

    • statystycznych: służących do tworzenia statystyk odwiedzin na serwisach i indywidualnych zachowań Użytkownika,
    • reklamowych: służących do dopasowania do danego Użytkownika najbardziej odpowiednich reklam.

Dodatkowo pliki cookies używane przez Administratora można podzielić na:

    • sesyjne: właściwe dla danej sesji internetowej i kasowane po zamknięciu przeglądarki przez Użytkownika,
    • długoterminowe: pozostające na urządzeniach Użytkowników i umożliwiające ich identyfikację podczas kolejnych odwiedzin serwisów Administratora.

Podczas odwiedzin Użytkowników, serwery Administratora zapisują tymczasowe dane dostępowe takie jak adres IP, z którego się łączono, identyfikator sesji wykorzystywany do obsługi połączenia, a także datę i czas połączenia. Dane te po zakończeniu połączenia są kasowane.

Można zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby blokowała pliki cookies w całości lub częściowo. Użytkownik musi jednak wiedzieć, że jeśli je zablokuje, Administrator nie będzie mógł świadczyć niektórych usług, ani personalizować swojego serwisu pod indywidualne preferencje Użytkownika. Niektóre usługi świadczone przez Administratora mogą stać się niedostępne. Więcej informacji o ustawieniach plików cookies można znaleźć tutaj.

  • Facebook Pixel: Administrator stosuje w swoich serwisach badanie reakcji odwiedzających Pixel z Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA (dalej zwane: Facebook). Narzędzie analizuje zachowania Użytkowników po kliknięciu w reklamę Administratora na Facebooku i przekierowaniu na stronę smwogrodzenia.pl. Administrator używa narzędzia Facebook Pixel głownie w celach analitycznych, aby zrozumieć jak przyjmowane są jego działania na Facebooku i odpowiednio ulepszać kampanie promocyjne.

Zebrane dane są anonimowe i nie pozwalają Administratorowi wyciągać żadnych wniosków na temat Użytkownika. Dane są przechowywane i przetwarzane przez Facebook, dzięki czemu możliwe jest połączenie z profilem użytkownika na Facebooku, a Facebook może wykorzystywać dane zgodnie z polityką prywatności Facebooka, dostępną tutaj.

Użytkownik może sprzeciwić się uczestnictwa w badaniu reakcji użytkownika Facebook Pixel korzystając z tego linku.

  • Google Analytics: Administrator korzysta z demograficznych cech Google Analytics, narzędzia udostępnionego przez Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. (zwany dalej: Google), w związku z czym może gromadzić dane zawierające stwierdzenia dotyczące wieku, płci i zainteresowań Użytkowników odwiedzających witrynę. Te dane pochodzą z reklam opartych na zainteresowaniach od Google i danych Użytkowników zewnętrznych. Google nie wiąże tych danych z adresami IP Użytkowników, więc Administrator nie może ich przypisać do konkretnej osoby. Mogą Państwo zablokować tę funkcję w dowolnym momencie, korzystając z ustawień na swoim koncie Google lub tutaj. 
  • Remarketing Google Analytics: serwisy internetowe Administratora wykorzystują narzędzia remarketingu Google Analytics w połączeniu z funkcjami Google AdWords i DoubleClick na różnych urządzeniach, których dostawcą jest Google.

Ta funkcja umożliwia powiązanie docelowych grup reklamowych sporządzonych przez Remarketing Google Analytics z funkcjami Google AdWords i Google DoubleClick między różnymi urządzeniami. W ten sposób spersonalizowane wiadomości reklamowe, które zostały dostosowane w oparciu o poprzednie zachowanie w sieci na jednym urządzeniu (np. telefonie komórkowym), mogą być wyświetlane na drugim (np. na tablecie lub komputerze).

Jeśli Użytkownik wyrazi odpowiednią zgodę, Google połączy w tym celu jego historię przeglądania stron internetowych i aplikacji z jego kontem Google. Dzięki temu te same spersonalizowane wiadomości reklamowe mogą pojawiać się na każdym urządzeniu, na które loguje się Użytkownik przy użyciu swojego konta Google. Aby wesprzeć tę funkcję, Google Analytics sporządza uwierzytelnione przez identyfikatory Google użytkowników, którzy są tymczasowo powiązani z danymi Google Analytics Administratora, w celu zdefiniowania i utworzenia grup odbiorców dla promocji na różnych urządzeniach.

Można na stałe zrezygnować z remarketingu wyłączając spersonalizowane reklamy na koncie użytkownika Google za pomocą tego linku.

Połączenie danych zebranych na Koncie Użytkownika Google opiera się wyłącznie na podstawie zgody, którą Użytkownik wyraził i w każdej chwili może odwołać bezpośrednio w Google (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku operacji zbierania danych, które nie są połączone na Koncie Użytkownika Google (np. brak zgody na połączenie danych lub brak konta Google), gromadzenie danych jest oparte na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO i stanowi uzasadniony interes Administratora, polegający na promowaniu własnej marki, budowaniu i utrzymywaniu relacji z Użytkownikami oraz analizie jakości komunikacji z rynkiem.

Więcej informacji o tym jak Google wykorzystuje swoje narzędzia do wyświetlania reklam można znaleźć pod tym linkiem.

  • Google AdWords i śledzenie konwersji Google: serwisy internetowe Administratora korzystają z narzędzi Google AdWords dostarczonych przez Google, w szczególności ze śledzenia konwersji, polegającej na wstawieniu pliku cookie po kliknięciu w reklamę. Każdy Użytkownik Google AdWords otrzymuje inny plik cookie. Informacje zebrane za pomocą plików cookie konwersji służą do generowania statystyk konwersji. Administrator dowiaduje się o łącznej liczbie użytkowników, którzy kliknęli na jego reklamę i zostali przekierowani na jedną ze stron śledzenia konwersji. Administrator nie otrzymuje żadnych informacji umożliwiających identyfikację Użytkowników. Wykorzystywanie narzędzia Google AdWords stanowi uzasadniony interes Administratora, polegający na analizowaniu zachowań użytkowników, w celu zoptymalizowania działania strony internetowej jak i reklamy czego podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Więcej informacji o Google AdWords można znaleźć w Polityce Prywatności Google dostępnej pod tym linkiem.

  • wtyczki portali społecznościowych: na stronie smwogrodzenia.pl Administrator stosuje wtyczki (przyciski) serwisów społecznościowych Facebook, Instagram i LinkedIn. Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, zabezpieczeniu prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na optymalnej prezentacji jego strony internetowej i oferty na rynku. Aby zwiększyć bezpieczeństwo danych Użytkowników podczas wizyty na naszych stronach internetowych, przyciski te nie są w pełni zintegrowane jako wtyczki, lecz dostępne z użyciem linku HTML. Rozwiązanie to zapewnia, że podczas odwiedzin strony internetowej Administratora nie nawiązuje się bezpośredniego połączenia z serwerami operatora danego serwisu społecznościowego.

Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystywania przez usługodawców serwisów społecznościowych oraz Państwa prawa w tym zakresie, jak również możliwość nawiązania kontaktu i dokonania ustawień zapewniających ochronę Państwa prywatności, opisane zostały w polityce prywatności poszczególnych usługodawców:

 

  • wtyczki video YouTube: ze stroną smwogrodzenia.pl zintegrowana jest wtyczka video YouTube udostępniana przez Google. Integracja materiałów video z YouTube służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO zabezpieczeniu naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnej prezentacji naszej oferty na rynku. Google LLC ma siedzibę w USA i jest certyfikowany w ramach tzw. Tarczy Prywatności UE-USA. Wgląd do aktualnego certyfikatu jest dostępny tutaj. W wyniku tej umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską, Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony danych dla firm certyfikowanych w ramach Tarczy Prywatności.

W przypadku materiałów video z Youtube dostępnych na naszych stronach internetowych, aktywowano rozszerzoną ochronę danych osobowych. Oznacza to, że Youtube nie pobiera i nie zapisuje informacji o osobach odwiedzających stronę, chyba że włączą one materiał video. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystywania przez usługodawców serwisów społecznościowych oraz prawa Użytkowników w tym zakresie, jak również możliwość nawiązania kontaktu i dokonania ustawień zapewniających ochronę prywatności Użytkowników, opisane zostały w polityce prywatności Google dostępniej pod tym linkiem.

§ 8

Obecność na portalach społecznościowych – profile administratora

Obecność na portalach społecznościowych należących do Administratora służy zapewnieniu aktywnej komunikacji z jego stałymi i potencjalnymi klientami. Za pomocą mediów społecznościowych Administrator przekazuje informacje o jego produktach i aktualnych promocjach.

W przypadku odwiedzin profilu/konta Administratora w portalu społecznościowym, dany portal społecznościowy może (za pomocą plików cookies i innych technologii) w celach reklamowych oraz badania rynku automatycznie gromadzić i przetwarzać dane osobowe Użytkowników, tworząc na ich podstawie profile użytkowników. Profile te tworzone są np. w celu umożliwienia wyświetlenia spersonalizowanych materiałów reklamowych odpowiadających zainteresowaniom danego użytkownika.

Opisane działanie służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO zabezpieczeniu prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na zapewnieniu optymalnej komunikacji z klientami i prezentacji oferty na rynku. Jeśli portal społecznościowy poprosi Użytkownika o udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (np. za pomocą pola checkbox), wówczas podstawą prawną ich przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO .

W przypadku portali społecznościowych mających główną siedzibę w USA obowiązuje porozumienie EU–US Privacy Shield (tzw. tarcza prywatności). W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską, ta ostatnia stwierdziła odpowiedni stopień ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield. Aktualny certyfikat danego portalu społecznościowego z siedzibą w USA dostępny jest tutaj. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych Użytkowników przez poszczególne portale społecznościowe, jak również możliwość nawiązania kontaktu, złożenia zapytań dot. ustawień prywatności lub wniosku dot. realizacji uprawnień Użytkowników, w szczególności prawa do sprzeciwu, opisane zostały w polityce prywatności poszczególnych portali społecznościowych, do czego linki zamieszczone zostały poniżej:

Ustawienia dot. zgłoszenia sprzeciwu (Opt-Out) dla portali społecznościowych, z których korzysta Administrator, zamieszczono poniżej:

§ 9

Twoje prawa i uprawnienia

Użytkownikom korzystającym z serwisów internetowych Administratora i/lub odwiedzających jego profile na portalach społecznościowych, przysługują następujące prawa:

  • prawo do uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych w zakresie określonym w art. 15 RODO,
  • prawo do sprostowania nieprawidłowych lub niekompletnych danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO,
  • prawo do usunięcia (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”) Zgodnie z art. 17 RODO. Dotyczy zapisanych u nas danych osobowych Użytkownika, o ile ich dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne:
  • do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji,
  • do wywiązania się z prawnego obowiązku,
  • z uwagi na względy interesu publicznego,
  • do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych Użytkownika zgodnie z art. 18 RODO, o ile:
  • prawidłowość danych osobowych jest przez Użytkownika kwestionowana,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Użytkownik sprzeciwia się ich usunięciu,
  • nie potrzebujemy już danych, ale są one potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony jego roszczeń prawnych,
  • Użytkownik zgłosił na podstawie art. 21 RODO sprzeciw wobec dalszego przetwarzania danych osobowych.
  • prawo do otrzymania dostarczonych nam danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego oraz do przesłania ich innemu administratorowi („prawo do przenoszenia danych”);
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 RODO. Zazwyczaj Użytkownik może się zwrócić w tej sprawie do organu nadzorczego w miejscu jego zwykłego pobytu, miejscu pracy lub siedziby Alugrip Sp. z o.o. zgodnie z pkt. 3 niniejszego dokumentu.

W przypadku pytań dotyczących gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych Użytkownika, sprostowania, blokowania lub usuwania danych, a także w celu odwołania udzielonych zgód lub wyrażenia sprzeciwu wobec wykorzystywania danych w celach określonych w niniejszej polityce prywatności, prosimy o kontakt z administratorem danych osobowych Alugrip Sp. z o.o. w sposób wskazany w pkt. 3 niniejszego dokumentu.

§ 10

Prawo do sprzeciwu

W zakresie, w jakim przetwarzamy dane osobowe w sposób opisany powyżej –  w celu ochrony naszych uzasadnionych interesów, które są nadrzędne w procesie równoważenia interesów – Użytkownik może sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu ze skutkiem na przyszłość. Jeśli dane osobowe Użytkownika są przetwarzane do celów marketingu bezpośredniego, można w każdej chwili skorzystać z tego prawa, jak opisano powyżej. Jeżeli przetwarzanie odbywa się w innych celach, Użytkownik ma prawo do sprzeciwu tylko wtedy, gdy istnieją przyczyny wynikające z jego konkretnej sytuacji.

Po skorzystaniu z prawa sprzeciwu, Administrator nie będzie dalej przetwarzał danych osobowych Użytkownika do tych celów, chyba że udowodni, że istnieją ważne powody zasługujące na ochronę w związku z przetwarzaniem, które przeważają nad interesami, prawami i wolnościami Użytkownika, lub jeżeli przetwarzanie służy dochodzeniu, egzekwowaniu lub obronie roszczeń prawnych. Nie ma to zastosowania, jeżeli przetwarzanie odbywa się do celów marketingu bezpośredniego. W takim przypadku Administrator nie będzie przetwarzał danych osobowych Użytkownika w tym celu.

Aby skorzystać z powyższych uprawnień, Użytkownik powinien:

  • zalogować się na do panelu klienta – Konto Użytkownika („Moje konto”) w serwisie www.smwogrodzenia.pl,
  • dla zmiany zgód marketingowych wybrać opcję „Moje zgody”, dla zmiany danych osobowych „Dane osobowe”,
  • wprowadzić i zatwierdzić zmianę.

Administrator wykonuje żądanie użytkownika niezwłocznie. Usunięcie, ograniczenie, przeniesienie oraz zgłoszenie sprzeciwu względem przetwarzania danych będzie miało wpływ na świadczone przez Administratora usługi i skutkować będzie prawdopodobnie uniemożliwieniem wykonania tych usług w sposób prawidłowy. Użytkownik powinien zdawać sobie sprawę z tego, że jego dane przetwarzane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia oraz dostarczenia mu spersonalizowanej informacji handlowej.

Użytkownik ma prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Administratora jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

§ 11

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Zebrane przez Administratora dane mogą być udostępniane podmiotom wskazanym w przepisach prawa oraz podmiotom współpracującym z Alugrip Sp. z o.o. wyłącznie w zakresie niezbędnym dla wykonania usługi i realizacji zamówienia Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji usługi.

W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmiotom świadczącym usługi   prawne, audytowe, firmom  kurierskim (w związku z realizacją zamówienia), agencjom marketingowym (w zakresie usług marketingowych) oraz podmiotom powiązanym z Administratorem, w tym spółkom z jego grupy kapitałowej.

§ 12

Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkowników?

Administrator przechowuje dane osobowe Użytkowników przez czas obowiązywania umowy zawartej z Użytkownikiem, a także po jej zakończeniu w następujących celach:

  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu odwołania tejże zgody,
  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • w przypadku organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których Użytkownik będzie brał udział Administrator będzie przetwarzał dane osobowe uczestników przez czas trwania wydarzeń, okres rozliczenia, wręczania nagród oraz przez czas zawarty w umowie i osobnym regulaminie takiego wydarzenia.

§ 13

Środki bezpieczeństwa

Alugrip Sp. z o.o. stosuje szeroko zakrojone techniczne i operacyjne procesy bezpieczeństwa, aby chronić udostępnione przez Użytkowników dane przed nadużyciami, przypadkową lub celową manipulacją lub przed dostępem nieupoważnionych osób, w szczególności stosujemy zasady określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Procesy związane z bezpieczeństwem są przez Administratora stale ulepszane zgodnie z aktualnym rozwojem technologii.

Dokument dotyczący Polityki prywatności jest na bieżąco weryfikowany i w razie potrzeby aktualizowany. Administrator zastrzega sobie prawo aktualizacji i zmiany polityki prywatności poprzez publikację nowej treści na swojej stronie internetowej. Spowodowane jest to tym, że zmianie ulegają technologie, standardy i wymagania związane z prowadzeniem działalności w internecie. W takim przypadku Użytkownik podczas pierwszego wejścia na stronę po zmianie Polityki Prywatności zostanie powiadomiony o takich zmianach i możliwości ich akceptacji. Za akceptację zmian uważa się dalsze korzystanie z witryny.